Webtrends en Investering

Je hebt een eigen website en vraagt je af hoe je het beste kunt investeren. Focus je je hierbij op de nieuwe hypes en trends of ga je voor goede content? Hou je je bij de basis of ga je los met de allerlaatste webtrends?

De vraag is hier dus: waar steek je het meeste geld in?

Webdesign

In 2021 is de nieuwste trend onder de webdesigns: de No-code platform. Hier hoef je geen verstand meer te hebben van codering in je website design. De No-code platform gebruikt blokken met codes. Het is een nieuwe trend en de no-code moet zijn geschiedenis nog schrijven. No-code is dus de nieuwste trend in de softwareontwikkeling.

No code platform en apps

Je kunt nu binnen enkele uren een app bouwen zonder dat je verstand moet hebben van coderen. Online casino’s maken hier gretig gebruik van. Kijk maar eens op www.bet777.be. Hier is de mobiele app van het online casino een mooi voorbeeld van bouwen met een no-code platform. Dit soort apps zijn altijd ‘web-based’. Het grote voordeel daarvan is dat je de apps op elk device kunt bekijken en gebruiken. Erg ideaal bij het gokken!

Het voordeel van een no-code platform: 

  • Je hebt een snellere ontwikkeltijd van je webdesign. Traditionele software duurde altijd jaren en kostte veel tijd. Je ging daarmee regelmatig over je budget heen. Een design met een No-code platform is 10 keer sneller, veel goedkoper en met minder teleurstellingen.
  • Je betrekt je medewerkers bij de digitalisering van je bedrijf. Iedereen kan no code leren en dus zelf meehelpen met het ontwikkelen van de No-code software.
  • Je hebt meer flexibiliteit . Met een No-code platform kun je snel aanpassingen maken.
  • Je kunt je bedrijf in no-time digitaliseren waarbij iedere medewerker toegang heeft tot je systeem en daardoor meer gemotiveerd is. Zo vergroot je de innovatiekracht van je bedrijf.

Content

Dus waar investeer je het beste in? Een flexibele website gebaseerd op de No-code platform bouw of wijzigingen in copywriting (content) en psychologische sturing?

Daarover zijn de meningen nog steeds verdeeld. Een moderne snelle website met de nieuwste snufjes is aantrekkelijk, maar onderzoek wijst uit, dat als een website niet tegemoet komt aan de verwachtingen van de bezoeker, dat deze dan gauw weg is. Daar sta je dan met je nieuwe hippe design zonder bezoekers.

Customer experience

Customer experience is de grote kracht achter het succes van je site. Bij deze ervaring analyseer je je doelgroep en is je doel: het aanpassen van je product aan de wensen van je potentiële klant. Je doet onderzoek en houdt alleen de content die je klanten echt aanspreekt. Belangrijk hierbij is dat je de hele customer journey volgt. Van het analyseren van de klant, het assisteren tot aankoop en de klantenservice achteraf. 

De investering

Voor de beste investering in een optimale website is de content belangrijk. Daar kunnen we echt niet meer omheen. 

Je zet je geld het doeltreffendste in als je een combinatie zoekt van passende content op je site en een hip No-code platform gereguleerde webdesign.

Aanbevolen berichten